خرید کتاب دست دوم شما

تعویض کتاب. کتاب قرضی

خرید کتاب دست دوم شما

خرید کتاب دست دوم

صرف وقت و پرداخت هزینه برای قبولی در دانشگاه و فارغ شدن از تحصیل مسلما از یکی از دغدغه های دوران دانشجویی خواهد بود. هزینه رفت و آمد، خوابگاه، شهریه و …. buy book

در راستای همین هزینه ها، دانشگاه ها در ازای ارائه هر درس مبلغی را علاوه بر شهریه ثابت دریافت میکنند. عدم قبولی در دروس اخذ شده توسط دانشجو باعث هدر رفت وقت و پول وی شده و انگیزه لازم برای فارغ التحصیلی را از او می گیرد. کتابفروشی بزرگمهر در طرح ” تعویض کتاب ترم قبل و خرید کتاب دست دوم شما ” فرصتی را برای دانشجویان فراهم آورده که با حداقل هزینه از پس مخارج تهیه کتاب و جزوات ترم خود بربیایند. 

همچنین در طرح “کتاب قرضی” پس از خرید کتاب های مورد نظر خود و پرداخت هزینه، پس از استفاده میتوانید کتاب ها را به دفتر کتابفروشی بزرگمهر عودت داده و درخواست واریز وجه کنید. پول شما پس از کسر مبلغی به عنوان کمیسیون به حسابتان برگشت داده خواهد شد.

همچنین جهت کاهش هزینه و رفاه حال دانشجویان، در سبدهای خرید بیشتر از 500 هزار تومان نیز هزینه پست از روی صورتحساب کسر خواهد شد.

قوانین فروش یا تعویض کتاب

قبل از ارسال کتاب خود به آدرس دفتر لطفا با کارشناس ما با شماره 09186098520  تماس گرفته یا در شبکه های اجتماعی مکاتبه بفرمایید.

کتابفروشی بزرگمهر ایتا

تلگرام بزرگمهرواتساپ بزرگمهر

پس از تایید توسط کارشناسان و تخمین قیمت، در صورت توافق، کتابهایتان را با هزینه پست رایگان به دفتر ما به آدرس زیر ارسال بفرمایید.

نهاوند، بلوار شهید حیدری، کوی دکتر حسابی، نبش دانشگاه پیام نور، کتابفروشی بزرگمهر. کد پستی: 6591948167

پس از تحویل کتاب و تایید کتابها توسط کارشناسان، مبلغ مورد توافق به حساب شما واریز شده و یا در صورت خرید کتاب از فروشگاه بزرگمهر از خدمات پستی رایگان بهره مند شوید.

 

     

    کتاب دست دوم کتابفروشی بزرگمهر
    پروفایل